Vrydag, 31 Maart 2017

BKT se nuwe webtuiste!!!

Goeie dag BoereKosTwist besoeker, volger en aanhanger. Ek nooi jou uit om by die volgende skakel my verder te volg en vir die nuwe epos-diens in te teken.

https://www.annelienpienaar.co.za/

Die nuwe webtuiste bevat al die resepte wat op die blog is. Elke resep wat ons oordra word dan van die blog afgehaal totdat alles oorgdra is. Hoekom die verandering? My visie en missie is om my resepte vir almal beskikbaar te stel. Fone en tablette word deesdae meer as rekenaars gebruik en toenemend het ek gevind dat die blog nie gebruikers vriendelik is tov hierdie tegnologie.

Daarom die nuwe Annelien Pienaar Voedsel Konsultant webtuiste wat baie logies en gebruikers vriendelik opgestel is. Kom kuier asb ook saam by my FB groep Boerekos met 'n Twist waar ons daagliks kombuis kwellinge aanspreek.

Baie dankie dat jy BKT en Annelien Pienaar se resepte gebruik. Onthou, elke resep is deur myself getoets, en kan elke haakplek per navraag hanteer omdat ek dit self ook gemaak het.

Tonne sëen vir jou wat hier lees...mag ons verder Twist!

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking