Sondag, 11 Desember 2016

Loopbeslag Skonsies

Ek wonder of hierdie skonsie nie dalk sy ontstaan gehad het weens geldelike nood en kosvoorrade wat min was in die ou dae. Ek het in my lewe al soveel variasies op hierdie veelsydige degie gesien dat dit my aan die dink gesit het. Onlangs met ‘n Koekverkoping by een van die Filistyne se skole, het ek hierdie worsie in ‘’n muffin gebak en in bakkies met tamatiesous bedien. Jy kan basies enige iets in die degie sit. Van goedkoop bestanddele, oorskiet vleis tot luukse kase!

Wat net ongelooflik is, is die feit dat die happie so maklik is om te maak. Min moeite. Kosblik happies, vingerhappies...

140 g (1 k) koekmeel
15 ml (1 e) bakpoeier
5 mℓ (1 t) sout
250 ml (1 k) melk
125 ml (½ k) sonneblom olie
2 eiers – geklits
12 gerookte rooiworsies in kwarte gesny

Voorverhit oond na 180 en berei mini kolwyntjie pannetjies met Koekepanne smeer voor.

Klits al die bestanddele saam tot glad. Giet in maatbeker met tuit om in die pannetjies te skink...

Giet die kolwyntjie pannetjies ongeveer ¾ vol en druk dan ‘’n worsie in die middel van die beslag.

Bak vir 10 – 15 minute tot gaar en gestol. Laat afkoel in pan en bedien met tamatiesous.

Bron: Annelien Pienaar, 2016, www.bosenbergguestfarm.co.za

Hoeveelheid: 48 ongeveer

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking