Maandag, 26 Desember 2016

Die Pantie, die rekkie en die onderrok.

Ek het ‘n niggie wat in Mauritius woon...al vir jare! Sy is ’n baie interessante karakter en leef ’n lewe van eenvoud en saam met haar gemeenskap. Verstaan nou vir my mooi...nie arm nie...nie ryk nie...net gemaklik. So praat ons oor ons kinderjare en sy vra of ek nog onthou van die tannies met die onder rokke wat alewig uitgehang het. Ja, so sit ons en praat oor die onderwerp van onderrokke. Ek sit toe en giggel oor die storie want soos die noodlot dit wou hê, tref ’n ding my mos met ’n verdekselse pantie en jare later die onderrok!

Ek en my sus is in dieselfde jaar gebore. Ek In Februarie en my sus Desember...presies 10 maande tot op die dag uitmekaar. So vir ‘n paar maande van die jaar is ons ewe oud en ek is dan nie meer die ousus nie. My klein sus het my in lengte baie vinnig ingehaal en ek was maar die kleinste van die twee...vandag het sy my pa se lengte en lang bene en ekke die KG! So kom dit mos met drie dogters in die huis dat die grootste se klere na die ander aangestuur word. Ek kry toe mos ‘n “klein-broekie” wat se rekkie effens los is en was gaande oor die ding wat nie geknyp het nie.

Ek was nie die soetste van kinders gewees nie en om ’n rok te dra was vra vir moeilikheid as jy weet wat ek bedoel. Ek was altyd vuil, die soom bruin en daar sit duidelik twee bruin boudkolle agterop...en natuurlik ’n paar hande wat afgevee is. Let wel, ons het rooigrond gehad....so nou weet julle seker hoeveel keer my agterent gebrand het oor die storie. Nou goed, ek en die pantie was onfskeidbaar. Dit het nie geknyp nie en ek het dit altyd saam met my kortbroeke gedra. Nou dat ek daaraan dink, dit was op ’n keer ook ’n swembroek gewees en met vreeslike gevolge. Ons het in die gronddam op onse boude afgegly. Seker so 9 jaar oud gewees. Dit was ’n warm dag en so trek ons kaal uit behalwe die panties. Ons gly teen die hoek van die dam af en plons dan die dieptes in. Pa en ma slaap hul Sondag slapie en ons mos veronderstel om soet te wees. Eish, daardie middag kom ons terug met boude wat brand....letterlik. Toe ons bad het moeder ons boude met vaseline en varkvet ingesmeer want die rooigrond het ons boude laat lyk of dit met borrie bygekom is. Dan nie eens te praat van die krapmerke wat die Leiklippe gemaak het, kompleet of ‘n kat sy kloue ingeslaan het. Duidelik was ’n pak slae nie nodig gewees..ons het ons les geleer.

Dit is mos toe weer ek en pantie se kind. Ma kuier by haar sussie en die tannies drink tee. Ek het my beste kisklere aan en moet soet sit en tanne tel...dit reën buite en stil sit was waaragtig nie maklik nie. So staan ek en gesêls met my ma en sy stuur my weg om ’n koekie te kry. So met die wegloop, duik moeder soos ’n springbok om my te keer. Nog voor sy kan keer slaan ek neer op die vloer...daardie einste pantie het mooi tot op die enkels afgeval en my gepooitjie. Dit was die laaste van die nommertjie gewees! Moeder het geleer om nie onderklere aan te stuur nie.

Maar helaas het ek mos nie my les geleer en onlangs as ’n groot vrou amper weer die konsternasie beleef met ’n onderrok wat ek moes aantrek. Ek het dit by my moeder geërf en die Filistyne het my laat onderrok aantrek want my rok skyn deur. Mhhh...nie ’n goeie idee gewees nie. Ek het gedink die rekkie sal reg wees, maar nee...ek vat ’n koper speldjie en steek toe maar ’n stukkie af sodat dit bo bly. Op ’n stadium voel ek ek trap rok vas, net om te besef, die speld het losgegaan en ek val oor die onderrok! Gelukkig gebeur dit by die speelgroepie van klein Filistyn, ek klim so grasieus soos 'n kameelperd uit die gedoente...of eerder tree uit die wit lappie uit en raai waar kuier onderrok se kind...ja...in die asblik. Van nou af sal ek nooit weer ander mense se ou goed aantrek nie, al is dit mooi en sentimenteel. Jammerte vir ’n ander se goed kan jou in lelike penaries laat beland!



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking