Maandag, 07 November 2016

Gestoofde Vrugte (Compote)

Gestoomde gedroogde vrugte is vir my ‘n heerlike bykos saam met ontbyt asook sekere soort nageregte soos roomys, wafels, pavlova...en die lysie hou nie op nie! My gewoonte is om die droëvrugte van my keuse eers oornag in rum gegeurde water te laat hidreer. Die volgende oggend is dit 10 minute se kook en voila!

500 g pruimedante (of enige van jou gunsteling gedroogde vrugte)
500 mℓ (2 k) kook water
1 kaneel stokkie of ster anys peul
5 mℓ rum geursel
100 g (½ k) sagte bruinsuiker (treacle sugar)
15 mℓ (heuning)

Plaas vrugte in vlekvrye staal kastrolletjie en voeg die kookwater, kaneelstokkie by en roer goed deur. Voeg die rum geursel laaste by. Laat oornag staan met deksel op. Indien jy nie oornag laat staan het nie, is ‘’n uur meer as genoeg vir hidrasie.

Verhit die vrugte met suiker en heuning, kook vir 10 minute tot sag en uitgeswel. Laat afkoel.

Vir my ontbyt happie wat ek gemaak het, het jy nodig:
500 mℓ Yoghurt van keuse
200 g Bessies van keuse (kersies gebruik)
500 g Meusli (resep op die blog)
1 takkie vars ment blare gekap
Eetbare blommetjies

Pak die vrugte in lagies net soos dit jou die dag pas...ek pak nooit die lagies dieselfde nie...so lekker speel en lekker eet. Onthou...jy kan dit saam met nageregte ook bedien.

Bron: Annelien Pienaar, www.bosenbergguestfarm.co.za, 2016
Hoeveelheid: 6 porsies



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking