Donderdag, 28 April 2016

Huiskok Glanskok

'n Rukkie gelede skuif ek my hele kookboek versameling van my Kookateljee af na my hoofhuis, weens mense wat nie respek het vir boeke. Ek begin die deurmekaar spul sorteer in Engelse en Afrikaanse boeke en dan per Vakgebied. Deesdae is ek baie besig met navorsing oor ons Kosgeskiedenis en twee boeke trek gisteraand my oog. By die een haak ek toe so lank vas, dat ek soos 'n student gevoel het wat deurnag!

Huiskok Glanskok is een van die laaste boeke wat ek van my sus ontvang het. Vandag is sy nie meer met ons nie, maar sy het my groot bederf met hierdie ene!

Huiskok Glanskok is nie net 'n boek uit die pen van Francois Ferreira en Errieda du Toit nie. Dit is 'n versameling van jare lange wen resepte wat hulle saam gevoeg het in 'n bundel. Die resepte was ou en nuwe resepte wat van hul dae saam met RSG kom. Vir amper 14 jaar het hulle Suid Afrika op 'n weeklikse basis vermaak, ingelig en geinspireer om te kook. In 2014 het die program tot 'n einde gekom en toe begin haar program op RSG: Die kos wat ons ken...Daar was alledaagse disse, daar was flambojante en waaghalsige disse net soos Errieda se wonderlike borrellende geaardheid. As ek dan dink aan die praatjies, dan sien ek die resepte suksesvol deur getrek na die boek....Daar is die mooiste kos foto's, styllering en dan die wonderlikste resepte. Ek het die boek al deur gekook en kan met vertroue vir julle as lesers sê: Die boek werk! 

Daar is baie kosboeke op die rakke deesdae beskikbaar, maar die ene is anders. Die bestanddele is goed deurdag, en vir elke Jan Rap en sy maat toeganklik. Tegnieke is nie 'n ellelange lysie van stappe nie en jy voel sommer lus om 'n hele spyskaart daarmee saam te stel. Ek is nie seker of die boek nog in druk is nie, maar ek dink as dit is....MOET dit op jou WENS lysie kom.

Verder kan julle ook gaan soek vir Francois Ferreira se boek genaamd Okkasies en hy het ook 'n  kookskool waar hy wonderlike opleiding in die Cullinary arts gee. Dan uit Errieda se pen is daar die Kokkedoor en Koekedoor boeke en ek het 'n voëltjie hoor fluit daar is 'n wonderlike familie resepte boek oppad! So, wees op die uitkyk vir twee van SA se geliefde kookboek skrywers se werke.



Geniet die boek liewe leser!

Groete Annelien
boerekostwist@gmail.com

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking