Vrydag, 08 April 2016

Cape Herb & Spice

Ek is nie bang om met kruie en speserye te eksperimenteer nie. Ek het deur die jare 'n geur gehue opgebou en baie geure wat ek lanklaas geruik het kan my soms van my voete ruk as dit op 'n stadium op my pad kom. Onlangs het ek ook so 'n "gevoel" gekry toe ek by 'n snuitsterye winkeltjie verby geloop het en deur die oop venster geloer het hoe die dame besig is om komyne saad te rooster. Die hele proses was ongelooflik gewees om te ervaar.
Eers het die reuk my neus al langs die straat afgelei, toe oor die pad en reg voor die venstertjie van die kombuisie laat stop. Ek het op my tone gestaan en soos 'n stout kind ingeloer. Sy was glad nie bewus daarvan dat ek haar dopgehou het nie. Sy het 'n hele proses aan die gang gehad. Die sade was eers gespoel om dit te suiwer. Dan word dit op groot oop siwwe uitgesprei en wind gedroog. Die gedroogde Komyne saad word dan gerooster vir die verskillende mengsels wat hulle verkoop. 
Haar hande het ritmies heen en weer oor die pan geskraap met haar plat houtspaan waarvan die een kant al af gewerk is na iets wat amper lyk soos 'n verkwas met 'n hoek. Sy kyk op en glimlag, nooi my om deur die winkel te stap. Ons ken mekaar van geen adamskant, maar ons het baie ingemeen...kos! Ons groet en sy vra waar vandaan ek is. Ons begin oor kontrei geure gesêls want sy is van die Wes Kaap en die geure wat hulle gebruik is baie verskillend as die waaraan ek gewoond is. So het ek seker vir 3 ure gekuier, heerlike appeltee gedrink, halwa gehad en toe met pakke goedjies daar uit. 
Wat ek eintlik wil vertel vir diegene van julle wat nie so waaghalsig is soos ek...hier is 'n produk wat my keer op keer oorrompel met sy kwaliteit. Cape Herb & Spice weet net wat hulle doen. Ek het aanvanklik net die Dill tippies gekoop want ek gebruik dit baie by disse wat ek 'n romerige of botteragtige nasmaak wil versterk. Disse soos kappok aartappels, hoender en toebroodjie vulsels. (Ek sal nog 'n paar resepte post met hierdie produk in). Ek kan nie meer frikkadelle maak sonder die Smoked Spanish paprika, die rook reuk is intens, dit kielie eers jou neus en daarna voel jy soos Pavlov se hond waarvan jy die kwyl nie kan keer. Ek geniet hierdie reekse van Cape Herb & Spice. Ek sien hulle berei nou vinnig uit met nuwe reekse en sal elke een probeer en toets. Dus, volgens my kry hulle baie goeie punte vir kwaliteit, billike pryse en smaak ontploffing soos min!

Te koop by alle kettingwinkels landwyd!

Groete Annelien Pienaar, April 2016.


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking