Maandag, 28 Maart 2016

Piesang en Pynappel tert



Ek weet ek tree nou teen my goed denke op maar ek het ‘n jaar gelede hierdie reseppie vir die “Banana split salad” by ‘n vriendin gekry. Ek het geskaaf en skuur en my eie stempel afgedruk op die resep. Die resep gebruik ietsie uit ‘n dosie en ek haat geriefsvoedsels. Maar hierdie sondetjie sal ek so een keer per jaar aandurf! Julle gaan hierdie enetjie sommer baie geniet!

Resep
1 Dosie Kits Piesang poeding
1 Blikkie kondensmelk
125ml Suurlemoensap
250ml Room, styf geklits
1 Blikkie fyn Pynappelstukkies
250ml Malvalekkers gesnipper of mini malvalekkers
2 Piesangs, in ringetjies gesny (kan met bessies ook vervang word)
½ k Kersies, indien jy dit kan bekostig, marachino cherries!
½ k Neute van keuse

Metode:
1. Maak die Kits poeding aan deur die sap van die pynappels met die poeier te meng. Meng dan die stukkies by.

2. Meng die kondensmelk en suurlemoensap saam en laat eenkant om dik te word.

3. Vou die styf geklitste room in by die kitspoeding mengsel asook die kondensmelk mengsel.

4. Vou die malvalekkers, piesangs, neute en kersies in by die res van die mengsel. Skep in bak en laat om te set.

5. Indien jy kreatief wil wees kan die mengsel in ‘n tertpan geskep word en met ander vrugte versier word en neute. Jy kan ook suiker bakkies neem en die vulsel daarin bedien. So speel met die aanbieding van hierdie lekkerny!

Bron: Anke Pienaar, 2016 
Hoeveelheid: 6 porsies

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking