Woensdag, 16 Maart 2016

Kort vierkantige "cupcake" papiertjies?

Die foto reeks is nav 'n navraag vir vierkantige "cupcake" papiertjies. Ek het self ook 'n stel van die pannetjies en in die handel is daar glad nie vierkantige papiertjies beskikbaar. Daar is wel vierkantige versierde bakkies waarin jy kan bak. Maar ek weet nie of dit so gesond is as dit verhit word. Ek bly maar weg daarvan. Ek bedien wel die cupcakes binne in die bakkie.

Maar vir nou het ek vir julle 'n fotoskyfie reeks saam gesit om te verduidelik hoe dit werk. Jy kan die mooiste waspapier by bakkerswinkels vind. Hierdie was die Kerskoeke se waspapier...Klik asb op die foto om dit groter te maak. 

Die foto's moet van links na onder en van onder na regs en dan weer regs op gelees word.

Foto 1
Dit is nou die middelste foto en 'n voorbeeld van hoe 'n netjies gevoude papiertjie moet lyk. Sny solank 'n stukkie papier perfek vierkantig.

Foto 2
Begin deur 'n harde stukkie karton te meet en te sny nav die basis van die pannetjie se grootte.

Foto 3
Vou en plak nou die hoekies aan mekaar.

Foto 4
Pas die templaat in die pannetjie en maak seker dit pas maklik in.

Foto 5
Vou eers die papiertjie van hoek tot hoek. Hierdie diagonale lyne gaan jou help as ons nou die papiertjie op die templaat pas. Maak seker die skuinslyne pas perfek oor die hoeke. Vryf nou die kante van die templaat sodat dit duidelik as voulyne kan wys. Haal die papiertjie af en vou nou die lyne wat jy gemaak het weer oor sodat dit duidelik sigbaar is.

Foto 6
Soos jy op die foto kan sien het ek net vir hierdie demonstrasie doeleindes die lyne ingetrek. In die regte opset gaan dit nie nodig wees nie want jy sal die lyne wel met die blote oog kan sien.

Foto 7
Hier verduidelik ek dat die hoekies na mekaar gevou moet word sodat dit perfek kan invou in die vierkantige holte van die pannetjie. As jy dit nie so doen nie en die papier inforseer, gaan die gebakte koekie soms diep kreukels maak en die papier kan selfs afskeur en daar binne bly.

Foto 8
Voorbeeld van hoe die reguit lyne op die diagonale lyne gaan pas, vou al die voulyne wees goed in.

Foto 9
Kyk hoe perfek pas die hoek in die pannetjie in. Dit laat ook die haasoortjies perfek regop staan.

Bron: Annlien Pienaar, www.bosenbergguestfarm.co.za, 2016

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking