Vrydag, 18 Maart 2016

Koekepanne smeer

So kuier ons vandag en ek soek al vir weke na my ma se resep vir “Tin glide”. Ja, diegene wat nie baie bak sal wonder waarvoor die goete gebruik word. Ek het as kind asma ontwikkel en selfs nou as volwassene moet ek uiters versigtig wees vir kleefwerende kos sproei. My ma het hierdie reseppie altyd gebruik in die plek van Spray ‘n Cook. Dit werk op die ou einde baie goedkoper uit. Ek het self vir my tuisnywerheid gebak en het hierdie stukkie papier soos goud opgepas. Ek waarsku egter om nie botter te gebruik in die plek van die smeer nie. Die produk word by kamertemperatuur gestoor en die botter gaan baie gou af. Die margarien hou baie lank. Indien jy die mengsel in die yskas wil stoor haal dit net lank genoeg voor die tyd uit om weer loperig te word. Anders kan jy net 'n stukkie waspapier neem en smeer soos jy met botter sou doen in die ou dae.

Resep
115g Rama of Stork bake, sag by kamertemperatuur (1/2k)
125g Sonneblom olie (1/2k)
70g Koekmeel (1/2k)

Metode:
1.      Plaas al die bestanddele in ‘n mengbak of voedselverwerker, en meng die mengsel totdat dit goed deur gewerk is en eenvormig lyk.

2.      Stoor die produk lugdig by kamertemperatuur om smeerbaar te bly.

3.      Gebruik ‘n kwassie en wend die mengsel mildelik op alle baktoerusting aan.

Bron: Hantie Bezuidenhout, 1975, www.bosenbergguestfarm.co.za
Hoeveelheid: 310g ongeveer





Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking