Donderdag, 24 Maart 2016

Fyn tee tafel broodjies!

"Al die foto's wat op hierdie werk gebruik is, is sommiges nie my eie nie. My doel is nie om geld met dit te maak nie, maar vir navorsing en inspirasie..." Groete Annelien


Hierdie is vir my 'n pragtige idee met die olyf. Maak 'n salsa van soetrissies en bind met bietjie gelatien. Onder maak jy 'n ricotta en feta lagie. Hou alles bymekaar met 'n stokkie en pragtige gevulde olywe. 

Om toebroodjies altyd klam te hou vind ek dit goed om vars blare tussen die broodjies in te sit om klamheid te behou. Verder het ek 'n spuitkannetjie met water en olie gemeng wat ek goed skud voordat ek spuit. Spuit met 'n ekstra fyn mis net een spuit oor die broodjies voor opdiening.

Hierdie broodjies het avokadopeer vulsel, eiergeel vulsel met mayonnaise gemeng. 


















Vars bruinbrood broodjies. Gebruik enige van die bruinbrood resepte op die blog om hierdie uiters vullende broodjies mee te maak. Avokadopeer, mozzarella en blaarslaai afgerond met vars suurlemoensap, sout en peper.






Hierdie verpakking help ook om  te voorkom dat broodjies uitdroog. Hier het ons van onder na bo: tamatie pesto, salami, mozzarella, baba spinasie.
Wens ek kon nou hierdie broodjie gryp en in my piekniekmandjie gooi en hol vir die dam se wal waar die son sopas begin sak het. Parma ham, avokadopeer en slaaitjie.
Volgraan broodjie reseppie van die blog met vars groen kruie, heerlike vars gemaakte ricotta (resep is ook op die blog)...die res laat ek aan die verbeelding oor.
Hierdie styl Ciabata is my gaste se gunsteling waarvan hulle nie genoeg kan kry nie...Ek sny skywe brood, smeer met olyfolie en dan met 'n knoffeltoontjie oor gevee. Daarna pak ek gerookte hoender, groen goeters in die tuin, spek, uie en tuisgemaakte mosterd (resep op die blog).
Nog 'n idee van broodjies wat in bruin papier toe gedraai is om te voorkom dat dit te vinnig uitdroog. Die lae vertel self die storie.














Halwe pannekoek met salm opgerol

Ek het onlangs van hierdie vurkies by Woollies gekry. Tuis gegroeide alfafa sade, maaskaas en komkommer lagies...
Ek dink hierdie kan nogal heerlik afgaan met so 'n stukkie spekkie tussen in...spek en heuning werk baie goed saam.
Koekie drukkers is 'n goeie idee om spesiale tee partytjies se temas mee uit te beeld soos 'n baba tee of ietsie fyn vir 'n verjaardag..
Die foto sê alles!

















 Soet maaskaas vulsel, ietsie soortgelyk aan 'n bloubessie kaaskoek! Dekadent en keurig.
 Pragtige oop broodjies.
 Maaskaas is en bly altyd 'n goeie neutrale basis om brood lagies aan mekaar te hou. Maaskaas kleur ook maklik met kruie en speserye soos borrie, saffraan, bessie sap ens.
 Hierdie is wel nou nie broodjies nie maar Skilferkors deeg wat in klein vierkantjies gesny is met kouevleis en kaas vulsel. Verder aan mekaar gehou met 'n tande stokie. Hierdie happie kan ook gevul word met 'n tuna mousse om te voorkom dat die degie droog is en in die keel vas steek...
Hierdie broodjie skree "hap my asb!" Eenvoudige vulsels, maar die kontrasterende oranje wat afgerond word met die tikseltjie groen van die blaartjies maak dit net sprokies mooi.
 Hierdie brood neem ek is vooraf gekleur tydens die knie proses en dan so in lagies gensy. Perfek vir 'n ooievaars tee.


 Onlangs het die broodbakker in my dorp my baie skuins aangekyk toe ek vra dat hy die brood vir my deur sy snymasien moet sit...Daai ene by die deur waar jy die brood self kan laat sny. Die brood moes nie soos gewoon ingaan nie, dit moes in baie lang skywe gesny word. Dus het ek uit een brood ongeveer 8 snye gekry, Met dit kon ek lang repe kry wat mooi spirale kon vou om broodjies soos hierdie te maak sonder dat die bene soos die van sleg vroue oopspring!
 Ham, kaas en tamatie broodjies met sout en peper bly my gunsteling. Maar ek HAAT dit as brood pap word van die sap van tamatie. Dus maak ek seker ek sny die tamatie en laat dit vooraf op kombuispapier droog word voordat dit op die broodjie gaan. Sit liefs die kaas en ham eerste en laate die tamatie...
 Verskeie spesialiteitsbrode met ham, komkommer en gekookte pasta toegedraai.

As jy van lyne hou is hierdie die perfekte "canape" vir jou...kyk hoe mooi kan eenvoudig bestanddele rangskik word. 
 Moenie bang wees om met Canapes te speel nie...kyk hoe mooi vertoon die broodjies.
Kyk hoe slim! 
 Wees versigtig as jy vulsels maak soos met die beet een dat dit nie te nat is en in die broodjie bloei. Onthou, mens eet eers met die oog, dus is netheid en goeie afronding van uiterste belang.


Kinder speletjies!!! Aarbei konfyt en room? 

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking