Woensdag, 13 Januarie 2016

MARGERETHA SE GEBOTTELDE GROEN TAMATIES

Elba Groenewalt, ook ‘n lid van Boerekos met ‘n Twist op FB, het hierdie wonderlike resep vir my gestuur! Baie dankie ek het lekker gewerk met die maak van hierdie resep. Die tamaties word basies eers droog gesout vir 12 ure en daarna gepekel. Waarna dit in olie verder preserveer word.

“Hierdie resep kom reg uit Italië, wat een van my Italiaanse kliënte vir my gegee het. Ek het agter gekom die Grieke, Lebanese en Italianers is baie gasvry. Hulle wil mens altyd voer. En kan hul lekker kos maak.” Elba Groenewalt, 2015.


RESEP
Groen tamaties gesny in ½ cm skywe
Wit asyn (60%) bv. 600 ml asyn
Water (40%) bv. 400 ml water
Knoffel
Origanum
Pietersielie
Growwe sout
Peper 
Sonneblom olie

METODE

1. Gooi growwe sout oor tamaties om water uit te trek. Laat lê vir 12 ure.

2. Meng asyn en water na smaak. Ek hou van rapsie meer suur. Laat tamaties weer 12 ure daarin lê.


3. Haal tamaties uit asyn-water en druk goed droog.


4. Maak lae in bottel eers tamaties dan knoffel, origanum, pietersielie en peper. Jy kan n rissie bysit as jy wil. So 3 lae van kruie is genoeg. Maak bottel goed vol deur tamaties vas te druk in bottel.


5. Gooi kookolie in die bottel en haal lugborrels deeglik uit.


6. Laat tenminste ‘n maand staan vir geure om deur te trek. Hou in die yskas.


7. Dis onnodig om olyfolie te gebruik die kombinasie in bottel is heerlik. Saam brood of vleis kies maar wat vir jou die lekkerste is.


BRON: Elba Groenewalt, 2015, www.bosenbergguestfarm.co.za

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking