Donderdag, 17 Desember 2015

RYS SLAAI

Ek is baie lief vir enige vorm van slaai, koud of warm. Ek geniet my slaaie as ‘n bykos, hoofmaal of kosblik bykos maar slaai is daar tenminste een keer per dag op ons borde. Hierdie slaai kan verder op getower word met die byvoeging  van 1 k bestanddele ekstra of deel die koppie op soos bv: ½ k blokkies kaas met ½ k ham, spek of wat ook al. ‘n Rukkie gelede was ek weg met werk en my man het die slaai gemaak en die vorige aand se braaivleis wors in wieletjies in gesny. My kinders het gedink dit is koningskos. Geniet 

RESEP
2 k Rou rys - Tastic se wit rys of Bruin rys
2 Soetrissies - fyn gekap
2 Knoffeltoontjies - fyn gedruk
1 Medium ui - grof gekap
20 ml Olie
½ Blikkie mielie pitte
20 ml Kerrie poeier
2 x 410 g Blikkies perskes - gedreineer en grof gekap
Sout en peper na smaak

METODE

1. Ek vind dat Tastic rys nie pap kook nie en beter werk vir hierdie slaai. Kook die rys in soutwater totdat dit gaar is en laat goed afkoel. 

2. Braai die ui en  soetrissie totdat dit gaar is. Voeg die knoffel en kierrie by en braai weer vir 1 minuut om die geure te laat ontwikkel.


3. Meng die res van die bestanddele met die rys en verkoel tot en met opdiening.


SOUS
300ml Mayonnaise
200ml Room
1 e Heuning

METODE 

Meng alles goed deur en gooi oor net voor opdiening. Indien haastig kan alles saam gemeng word en so in die yskas geplaas word.

GARNERING - OPSIONEEL  

Vars spriet uie
2 e Vars rooi ui - gekap
2 e Neute van keuse

BRON: Annelien Pienaar, www.bosenbergguestfarm.co.za


Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking