Dinsdag, 15 Desember 2015

ROQUEFORT EN PORT BALLETJIES


Ek het op hierdie wonderlike reseppie van my Moeder afgekom. Sy het elke jaar vir my Pa se werksmense wat kom kuier het hierdie duur happie saam met drankies gemaak. Keurig en met skop!

RESEP
200 g Rosyne of pruimedante - ontpit en fyn opgekap en dan geweek oornag in Port of sjerrie, dit moet genoeg wees om die mengsel te bedek.
250 g Roquefort kaas
100 g Pistasio neute - gedop en fyn gekap
100 g Pekans of amandels

METODE

1. Dreineer die druiwe en meng met die kaas goed deur. Laat eers weer in die yskas set voordat bolletjies gerol word.

2. Omdat die kaas ‘n baie sterk smaak het maak ek net 5 ml balletjies op ‘n keer en rol dit dan in die gekapte neute. Die pistasio neute gee ‘n pragtige groen kleur aan die balletjies. Dus kan jy lekker met die verskillende kleure neute speel. Onlangs het ek met sesam saad en papawersaad gewerk om dat die neute uit voorraad was. Biltong is ook heerlik en gee ook variasie in kleur soos op die foto.


3. Hou die balletjies verkoel en bedien saam met bretzel stokkies en geroosterde brood skyfies soos bruchetta.


HOEVEELHEID: 30 - 40 balletjies afhangend hoe hoog jy jou 5 ml meet!


BRON: Annlien Pienaar, 2015, www.bosenbergguestfarm.co.za



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking