Woensdag, 02 Desember 2015

KROEK MET BESTANDDELE SOOS SUIKER.

Ek glo dit het al menige keer met ons almal gebeur dat jy wil bak en dan kort jy 'n bestanddeel? 

Wel ek gaan die sluier so bietjie lig rondom suiker. Onlangs het  ek die vraag gekry om suiker met strooisuiker te vervang. Die persoon het nie mooi aangedui in watter resep die suiker gebruik gaan word en ek sal dus die vraag in die algemeen beantwoord.


Suiker in fyngebak gee kleur, smaak en het 'n invloed op die tekstuur van die eindproduk. Wanneer mens na sponskoeke en meringues (skuimpies) kyk word meeste van die resepte deesdae geskryf met strooisuiker in. Hoekom? Wel die strooisuiker is baie fyner in tekstuur en klits baie vinniger. Tydens die klits proses moet die suiker kristalle baie fyn opgelos word en dit is waar jy effens tyd bespaar deur die gewone suiker met strooisuiker te vervang. Jy moet tydens die klits proses bietjie van die mengsel tussen jou vingers vryf om te voel of al die suiker opgelos het. Anders is dit klits en nogmaals klits totdat al die kristalle opgelos het. Indien jy dit nie doen nie sal die finale produk 'n growwe en sanderige tekstuur op die tande hê. Onthou in die ou dae was daar nie die luukse van strooisuiker nie. Dus moes die tante's nogal met gewone handklitsers baie hard werk om die gewenste resultate te kry.


Maar jy moet nou onthou dat strooisuiker nie so soet is soos gewone suiker en jy moet dus effens meer in jou mengsel ingooi. Of anders om minder suiker as jy andersom werk. Ek het my eie formule met die jare saam uitgewerk vir die vervanging. 


1 k suiker = 1 k strooisuiker +
 k strooisuiker ekstra

1 k wit suiker = 200 g
1 k strooisuiker = 210 g
1 k bruin en geel suiker = 200 g

Lekker werk.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking