Woensdag, 18 November 2015

RED VELVET WAFEL

Sommige mense eet pannekoek as dit reën, maar nie die Pienaars nie.
Nee ons eet wafels met allerlei strope en mengsels binne in die beslag. 
So het ek op ‘n keer by ‘n koffie winkel in Kanada in ‘n skilderagtige klein dorpie genaamd Fort Langley vir die eerste keer Red Velvet Wafels geëet. 
Vir hierdie boere meisie was dit net ongelooflik heerlik en het dit netso met roomys geëet. 
Mettertyd het ek my eie weergawe van hierdie dekandente wafel gemaak en kan met trots sê, Wafel met ‘n Twist!

RESEP
190 g Koekmeel
35 g Kakao - gesif en klonte uitgevryf
1 t Koeksoda
½  t Sout
250 g Olie - ja jy lees reg in g, die maatkoppies deesdae is verkeerd gemerk
140 g Suiker
1 Ekstra groot eier
1 t Gel kleursel of 3 tl rooi loperige groente kleursel - krimson red werk perfek
1 t Vanielje geursel
1 e Asyn
125 ml Karringmelk of gewone yoghurt

METODE
1. Sif die koekmeel, kakao, koeksoda en sout saam. 
Hou eenkant.

2. Klits die olie en suiker met ‘n elektriese menger saam totdat dit goed gemeng is. 
Voeg nou die eier by en klits weer goed. 
Voeg die geursel en kleusel by en meng weer goed.

3. Meng die asyn en die karringmelk saam. 
Vou nou die meel mengsel om die beurt met die melk mengsel by die eiermengsel in. 
Vou sagkens in met ‘n metaal lepel. 
Laat 5 minute staan terwyl jou wafel pan goed warm word.

4. Spuit nou jou wafel pan met Cook ‘n Spray ‘n hele paar goeie spuite. 
Gooi genoeg deeg in die middel van jou pan en bak vir 4 minute aan beide kante as jy ‘n stoof plaat model gebruik. 
Vir die elktriese soort so 3 minte, maar lig versigtig die deksel op en loer maar net vir die wis en die onwis.

PAK VAN WAFEL LAGIES
Ek het ‘n ronde wafel pan. 
Met dit saam het ek ‘n 23 cm ringkoek pan waarin die wafels perfek pas. 
Ek laat die klaar gebakte wafels eers baie goed afkoel en pak dan soos volg:

1. Eerste laag is wafel en dan sprei ek roomys (wat ek so 10 minute voor die tyd uitgehaal het om sag te word om te smeer) van my keuse oor die binne kant so dik as wat ek wil.

2. Plaas dan weer ‘n wafel bo op en druk versigtig vas.

3. Verwyder die ring en plaas die pakkie op ‘n bakplaat en bedek met kleef plastiek. 
Plaas in vrieskas oor nag om te set. 
Sny die volgende dag in segmente en bedien met vars bessies en stroop.

HOEVEELHEID: 6 - 8 wafels.

BRON: Annelien Pienaar vir www.bosenbergguestfarm.co.za, 2015



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking