Woensdag, 21 Oktober 2015

SOET GROENTE SPESERYE

Hettie Botha was so gaaf om haar pampoen speserye mengsel se reseppie te deel. Terwyl ek so sit en tik besef ek soos die lysie opdoem dat dit mos vir baie meer resepte gebruik kan word. Hettie se opmerking oor waar die reseppie vandaan kom.“ Ek het dit handgeskrewe gekry in ‘n ou resepteboek”. Ek dink dit is kosbaar!

Die speserye word gebuik om oor soet groente te gooi soos, patats, pampoen en ek dink wortels sal ook heerlik wees. Beetslaai, blatjang ens. Dan kan dit gebruik word vir gemmerkoekies, Hummingbird koek, piesangbrood, doughnuts, roomys, karamel sous, wortelkoek, spesery koffie koek, muffins, man dit kan net lekkerder word!

RESEP
⅓ k Kaneel - fyn
1 e Gemmer
1e Neut muskaat
1½ t Naeltjies - fyn
1½ t All spice

METODE
1. Ek sif die speserye so twee keer saam met my fyn tee siffie om seker te maak al die bestanddele versprei eweredig.

2. Plaas in lugdigte houertjie, gebruik soos nodig.

BRON: Hettie Botha 2015. www.bosenbergguestfarm.co.za

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking