Maandag, 26 Oktober 2015

GOLDEN OLDIES - TUISGEMAAKTE LEKKERGOED SOOS OUMA DIT GEMAAK HET!

Spoon Fudge en Karamel Toffie
Wat kan mens sê as jy goud ontdek? Wel, dit smaak my 'n engel het op my tong gepiepie! 
Johan Lombard is die eienaar en baas brein agter Golden Oldies en maak ongelooflike tuisgemaakte lekkers. 
Hy het my bederf met 'n pakkie van sy handgemaakte lekekrs en die verpakking is uiters professioneel en netjies afgewerk. 

Toe ek die eerste hap gee van die Karamel toffie met sy sjokolade smaak, kon ek ongelukkig nie ophou en het al drie die vingers binne minute verorber. 
Die Spoon fudge is fluweel sag en die twee lagies binne in die botteljie was 'n smaak reis van sy eie. Regtig waar 'n produk waarop Johan baie trots kan wees. 

Indien jy van hierdie lekkernye en nog vele meer van Johan Lombard wil bestel, wel die nommer is op die etiket!
Die Baas brein agter Golden Oldies!

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking