Dinsdag, 27 Oktober 2015

BKT FREEZO KOFFIE!

Dit was weer bloedig warm vandag en niks kan my kokende siel so laaf soos ‘n Freezo. My vriendin, Dalene Berg, het my eendag ‘n happie van haar Freezo by ‘n bekende koffie winkel gegee en ek was verslaaf. So het ek bly speel met ‘n resep totdat ek by hierdie een uitgekom het. Voorwaar ‘n fees vir die smaak kliere!

RESEP
25 ml Douwe Eggberts of enige goeie kwaliteit koffie korrels
150 ml Kondensmelk
100 ml Water
100 ml Ideal melk
30 Ysblokkies
2 ml Vanielje of karamel geursel
25 ml Amarula of Cape Velvet - opsioneel

METODE
1. Plaas die ys in ‘n vadoek en kap dit met ‘n mallet of rolstok in kleiner stukkies.
Ek doen dit om my voedsel verwerker se lem skerp te hou.

2. Plaas dan die ys saam met al die bestanddele in die voedsel verwerker en blitz totdat dit super fyn en egalig is.

3. Skink in twee verkoelde glase, so sal die drankie vir langer gevries bly.

HOEVEELHEID: 750 ml.

BRON: Annelien Pienaar. 2015, www.bosenbergguestfarm.co.za

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking