Maandag, 14 September 2015

MURGPAMPOENTJIE PLAATKOEKIES


Ek weet nie of dit instink by kinders is om nie van groen kos te hou nie. My een seun het eendag gereken alles wat groen is, is vrot! Toe meng ek sy gunsteling groente, mielies in by die murgpampoen wat ek fyn gerasper het en siedaar, die mannetjie eet groen groete! As ek nie murgpampoen het nie vervang ek  met spinasie, brokkoli, groen boontjies en selfs eiervrug as die groente.

RESEP
½ t Tiemie
½ t Basil
1 k Mielie pitte
½ t fyn Knoffel
500 g Murgpampoen - gerasper
½ t Sout
2 e Olyfolie
4 Eiers - geklits
½ k Kaas
¾ k Koekmeel
½ t Bakpoeier

METODE:
1. Meng al die bestanddele saam en skep lepels vol op kleef vrye pan wat met olie uitgevee is. Bak aan beide kante tot goudbruin.

2. Eendag het ons in 'n  self sorg eenheid gaan bly en daar was die aakligste pan waarin alles vas klou. Daar was‘n sandwich press, toe bak en groente koekies in dit! Baie mooi uitgekom.

HOEVEELHEID: 6 - 8 porsies.

BRON: Annelien Pienaar.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking