Maandag, 14 September 2015

GEVULDE MURGPAMPOENTJIES

Wanneer ek so deur die groente tuin stap dan is dit vir my wonderlik om te sien as my groentetjies so wikkel en woel. Ek los soms my murgpampoentjies om nog so 4 weke langer aan die stingel te groei voordat ek dit pluk. Dan is dit amper so dik soos my voorarm en ek halveer dit om dan heerlike vulsels in te sit en so te bak. Soms bak ek my Bobotie in so ‘n groot pampoentjie.

RESEP
3 Murgpampoentjies - ekstra groot
4 Eiers - geklits
½ k Koekmeel
½ k Cheddar kaas - gerasper
50 g Bloukaas of Brie of Cammenbert of Bokmelk kaas of laat uit as jy nie van sterk smake hou nie
¼ k Ui - fyn gekap
3 e Origanum - gedroog
2 e Parmasaan kaas - grof gerasper
Sout en peper na smaak

METODE
1. Sny die murgpampoen in die middel deur en verwyder die binne kant. Hol diep genoeg uit sodat dit baie vulsel kan vat.

2. Braai die ui liggies tot gaar.

3. Meng al die bestanddele saam en wees versigtig om nie die sout en peper te oordoen nie.

4. Bak vir 35 - 45 minute by 180 ˚ C.

Bedien warm.

HOEVEELHEID: 6 - 8 persone.

BRON: Annelien Pienaar.



Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking