Vrydag, 14 Augustus 2015

HOE OM KOEK IN PERFEKTE LAE TE SNY

Hallo julle

Gedink om die onderwerp van hoe om die perfekte koeklae te sny aan te spreek.


Onlangs het ek weer deur die internet geblits en paar oulike items gesien wat ons lewens aansienlik makliker kan maak om hierdie belangrike takie te voltooi. 
Een maatskappy hier in SA, Yuppie Chef verskaf omtrent al hierdie goeters en katoeters, so google maar! 
Soek woord is: Cake Leveller.

My eerste keuse is.


Eerste keuse: Die band is verstelbaar vir verskillende grootte koeke.





Hierdie is my 2de keuse as ek nie die boonste gedoente kan bekostig nie.



Hierdie is eintlik 'n kaas snyer, ek het een maar werk nie so goed om die lae te sny nie, baie krummels.



Hierdie een werk met 'n mes wat jy vasknip tussen die 2 plastiese goedjies en jy kan dit verstel vir die verskillende lae wat jy wil sny.

Die video demonstreer dit baie mooi.


https://www.youtube.com/watch?v=hsOgfuD8yfA

BRON: Annelien Pienaar 2015.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking