Saterdag, 20 Junie 2015

SJOKOLADE POEDING MET EIE SOUS


Gebak met Donker Kakao en Donker Sjokolade

Hierdie resep het al deur die jare in soveel tydskrifte en resepte boeke verskyn elke vrou wat dit gebak het, het sukses gehad. 
Ek is lief vir sjokolade en vandat ek die ekstra donker kakao ontdek het, het ek bietjie met die resep gespeel. 
Die vars pekans uit my tuin word ook hier ingespan vir 'n unieke nagereg, iets tussen 'n molten en brownie nagereg.
Hoop julle speel net so lekker met die resep soos ek!

RESEP
60 g botter
180 g strooisuiker
2 eiers - as dit klein eiers is of 1 as dit Jumbo of groter is
150 g koekmeel
Gebak met gewone Kakao en Sjokolade
30 ml kakao
20 ml bakpoeier
½ tl sout
210 ml melk
100 g pekanneute - opsioneel
100 g sjokolade splinters - opsioneel

STROOP
250 ml water
200 g sagte bruinsuiker (Treacle sugar)
40 ml kakao
5 ml vanielje geursel

METODE
1. Berei ‘n nagereg bak van omtrent 30 cm by 20 cm of individuele rammekin bakkies vir die nagereg.
Voorverhit oond tot 180 ˚ C.

2. Room die botter en suiker saam tot lig en donsig.

3. Voeg die eier by en klits weer tot lig en romerig.

4. Sif die droë bestanddele saam en vou om die beurt met die melk by die botter mengsel in.
Ek gebruik ‘n metaal lepel vir die invou omdat die kante mooi in die deeg in sny.
Dus figuur 8 die heeltyd totdat al die meel ingewerk in.
Nou kan jy besluit of jy die opsionele bestanddele wil invou.

5. SOUS
Verhit al die bestanddele behalwe die vanielje geursel tot kookpunt .
Sodra die suiker opgelos is kook vir 2 minute en verwyder van hitte en voeg die vanielje geursel by.

6. Skep die sous in die voorbereide bak.
Skep nou die deeg bo op die sous, ja as dit die eerste keer is wat jy hierdie nagereg maak, dit klink nie reg nie maar die deeg word op die warm sous geskep.

7. Bak vir 30 minute.

BEDIENINGS VOORSTEL 
Bedien met ekstra sjokoladesous, resep gevind op die blog!

PORSIES: 6.

BRON: Annelien Pienaar, aangepas van Hantie Bezuidenhout se oorspronklike resep.



1 opmerking:

  1. Hallo Annelien, ek wil graag hierdie resep maak vandag, hoeveelramekins sal ek nodig hê asseblief?

    AntwoordVee uit