Woensdag, 10 Junie 2015

BAKPOEIER .. MAAK JOU EIE!


Bakpoeier is 'n vermening van koeksoda en kremetart, anti-klontvormende bestanddele, preserveermiddels.

Wanneer jy sien dat daar koeksoda in 'n resep gebruik word en geen bakpoeier sal jy besgtanddele soos karringmelk, appelkoos konfyt, piesang, asyn ens aantref. Hoekom sal jy vra? Koeksoda het 'n suur nodig om hom te aktiveer. Kremetart is ook 'n suur en is die katalisator vir koeksoda met die byvoeging van 'n vloeistof.

Ongelukkig word daar deesdae soveel preseveermiddels en buffermiddels in bakpoeier gegooi, wat nadelig is vir ons gesondheid. Daarom dat ek kies om my eie bakpoeier te meng. Ek voeg ook bietjie rysmeel per koppie bakpoeier wat ek maak by om te voorkom dat die bakpoeier een soliede massa word. Gewoonlik 1 t per koppie wat ek maak. Ek het al gelees mense sit mielieblom by...maar kan nie die sin daarvan insien nie.

½ tl koeksoda
¼ tl kremetart

METODE
1. Meng alles saam.

Onthou: 1t aangemaakte bakpoeier het genoeg aktiwiteit vir 250ml of 140g koekmeel

TOETS JOU RYSMIDDELS SE AKTIWITEIT GEREELD.

KOEKSODA 
½ tl koeksoda gemeng met 2 el asyn - dit moet 'n fizz maak.

BAKPOEIER
½  tl bakpoeier gemeng met 2 el water - dit moet 'n fizz maak.

BRON: Hantie Bezuidenhout.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking